TVP.pl Informacje Sport Kultura Rozrywka VOD Serwisy tvp.pl Program telewizyjny

Joanna Liberadzka / Agnieszka Więdłocha

Joanna Liberadzka
Joanna Liberadzka

Była żona Pawła Zduńskiego. Ich związek rozpadł się po tym, jak Joanna zdradziła męża ze swoim dawnym kochankiem, Janem Kozłowskim. Młoda pani weterynarz.

Komentarze
Asia fanka m jak miłość 2011-12-05 16:58:53
Mam nadzieję ,ze później za 2 lub 3 lata również będziesz tu grała . Dobrze zrobiłas że wyszłaś za mąż za Pawła , teraz tylko dzieci ;) I jeszcze to:Fajna jest Asia , cholera fajna jest Asia , fajna jest Asia cholera fajna jest Asia . Pozdrawiam . ;*
kinia05025 2011-12-12 18:07:32
Uwielbiam ją ! Jest cudowna.Super gra ;D
muliks79 2011-12-12 21:43:06
witam!postac joanny tchnela nowe zycie w serial.mam nadzieje ze zostanie z nami na zawsze czarujaca mloda dziewczyna ktora wszyscy pokochaja serdecznie pozdrawiam.PS super wykreowana rola cudowna zagrana
kamilka 2011-12-27 20:14:58
Nie lubię Aśki, to kokietka. nie ma za grosz skromności ani poszanowania dla własnej mamy czy rodziny Pawła. Tylko ciągle owija sobie Pawła wokół palca, lalka, która cały czas udaje taką fajną i wesołą, wszyscy wokół sa żli a szczególnie jej były któremu rozbiła małżeństwo, chciałaby by wszyscy sie nią zachwycali a paweł był wpatrzony jak w obrazek.Już sie nie moge patrzec jak ciągle rzuca mu sie na szyje, trzepocze rzęsami, wdzięczy się i cmoka go przy każdej okazji, ale to nudne. Aż teskno sie robi za Magdą, ciekawe czy kiedyś losy pawła i magdy znów się zejdą.
mokake91 2012-01-03 12:59:28
Dla mnie Aniu jesteś najbardziej sympatyczną, pełną życia osobą. Wiele wniosłaś do serialu.Miło się ogląda odcinki z Tobą bo zawsze jest ciekawie.Już nie moge sie doczekac co będzie się dalej działo ... Pozdrawiam Madzia :)
mokake91 2012-01-03 13:00:40
Asiu :P
kaka:) 2012-01-05 22:24:21
Ja się nie zgadzam z tym, że nie jest skromna. Dla mnie ona jest najlepsza. Miła, zawsze uśmiechnięta i wesoła. :)
Ela8 2012-01-11 13:47:01
Obserwowałam, obserwowałam i teraz mogę stwierdzić, że ta aktorka co gra Asie, nie pasuje na odtwórczynie głównej roli, scenariusz świetny, ale nie ta aktorka, Mroczek nawet nie potrafi zagrać miłości do niej i to się wyczuwa nawet przez ekran. Taką rolę powinna zagrać dobra aktorka typu Anna Mucha, bo co do jej aktorstwa to trzeba przyznać, że ma talent i urok osobisty, który jest bardzo ważny dla aktorki(nie mylić z urodą). Przy okazji uważam, że na uwagę zasługuje matka Joasi, która wydaje się być ciekawą aktorką.
Ela8 2012-01-22 19:54:53
Zróbcie co z tym dziewczęciem, bo przez takich obrzydzacie widzą serial,nie rozumie po co wogóle bierzecie takie beztalencia, przeciez muszą przejść jakis casting czy coś. Mamy mase świetnych polskich aktorek, czy naprawde nikt już nie chce grac w emce?
sandra02_98 2012-01-24 11:30:46
To naprawdę bardzo pozytywna postać, na początku nie przekonałam się do niej w 100% ale w końcu tak ją polubiłam. Niech jej i Pawłowi układa się jak najlepiej!
fanka 2012-01-26 12:48:20
ona jest cudowna
Ela8 2012-01-26 13:54:41
Ja juz nie oglądam tej.......nie da sie, to tylko w Polsce takie wkorzajace beztalencia dostaja główne role.......liczy sie wszystko tylko nie talent he?
Ela8 2012-01-26 13:55:52
i ten jej wzrok i miny.. tragedia
yellow262 2012-02-03 15:21:23
Jejeku jaka ona jest śliczna chciałabym ją kiedyś naśladować w przyszłości jako aktorka :P
darstem 2012-02-15 14:13:55
Nie lubie Cię.........i już.Bo zabrałaś Oli Pawła.
kinusia11 2012-02-22 16:05:33
Joasia jesteś po prostu extra łał
jagodzianka97 2012-02-24 10:22:34
Uwielbiam postac Joasi Liberadzkiej :) Od początku ją lubiłam. I pasują do siebie z Pawłem :) Jest miła, wesoła, uśmiechnięta :D A Agnieszka Więdłocha to świetna aktorka. ;)
gusieczka 2012-02-29 15:32:38
lubię Asie
Wiolcia14 2012-03-03 21:22:51
Jest super Asia ;*
ola2912 2012-03-16 15:55:04
wolałam Majke to musieli ją usunąć z filmu Asia nie jest zła ale Majka była lepsza
kinga18 2012-03-21 13:06:00
Asia i Paweł pasują do siebie doskonale:) chociaz uważąm, że gdyby w serialu pojawiła się Madzia narobiłaby między nimmi trochę zamieszania! Asia-super aktorka, doskonale wczuła sie rolę-uwielbiam sceny z jej obecnością:)
npnz 2012-03-27 15:17:13
LOFFCIAM JĄ
sara12 2012-03-29 14:32:50
Dopóki Asia nie weszła do serialu to chciałam żeby Paweł był z Magdą ale gdy jest Asia to stwierdziłam że pasują do siebie i powinni być razem.
juka@wp.pl 2012-03-31 18:58:31
kamilka uwarzaj co piszesz
juka@wp.pl 2012-03-31 19:01:27
Asia jest dla Pawła Ola to małolata
juka@wp.pl 2012-03-31 19:03:00
Śliczna jest i na dodatek jest jko Asia w ciąży
iwa55 2012-04-04 21:46:41
zajefajna jest ;** lovciam ja;**
Shadow 2012-04-06 22:13:20
Lubię ją :) Świetnie się ubiera, jest zawsze miła i uśmiechnięta :D
ewunia16m 2012-04-09 10:58:17
Niech Ją ugryzie pies i umrze. Mam jej serdecznie dosyć
ewunia16m 2012-04-09 11:03:03
Śledzę ten serial od pierwszego odcinka i nie rozumiem nadal skąd się wzięła ta Aśka.... nie wiadomo skąd... po co w ogóle jej motyw w tym serialu. Nagle się pojawiła wielka pani weterynarz i została dziewczyną Pawła. Wcale nie pasuje do Pawła. Magda powinna wrócić. Proszę zabierzcie ją z tego serialu, ja jestem wiernym fanem "M jak Miłość". Patrzeć już na nią nie mogę. Niech wraca Magda albo Maja a Aśka niech robi wypad do Jana....proszę..
a.jagoda100 2012-04-15 13:23:25
Ja osobiście wolałam wątek Magdy i Pawła. Pasowali do siebie i byli piękną parą. Mam nadzieję, że do siebie wrócą. Asia mi di niego nie pasuje. Nie jest moją ulubiona aktorką. Madzia wracaj szybko!
..Aśka..15 2012-04-16 11:04:21
Aśka jest świtna. Uważam, że ona i Paweł tworzą idealna parę. :D
brzydula 2012-04-25 14:06:27
Aśka jest głupia. Paweł będzie z Magdą!
Olaa1214 2012-05-01 12:58:32
Alee ona ładna ♥ no ale cóż moim zdaniem do Pawła zbytnio nie pasuje, do Pawła do raczej Magda. ;d
Olaa1214 2012-05-01 12:58:50
to*
sylwusia2397 2012-05-03 10:40:57
Joanna to bardzo fajna dziewczyna , fajnie że są razem .. jest przepiękna i jej charakter , suuper że w serialu znalazła sie taka osoba ;D
npnz 2012-05-06 15:11:08
juka@wp.pl mam prawie identyczny adres email julka@wp.pl
sisi99 2012-05-06 18:10:01
Ona jest tragiczna,smieje sie sztucznie,gra sztucznie,to masakra jakas,non stop sie glupkowato cieszy,jest żenująca,denerwuje mnie niesamowicie,tak samo jak ta kaśka ....wez dziewczyno sie opanuj!
jagoda100 2012-05-22 11:08:49
Ja nie lubię Joaśki. Wkurza mnie na każdym kroku. Irytuje mnie swoimi minami i zachowaniem. W kółko mówi tylko o swoich priorytetach i ambicjach. Nie słucha Pawła. Dla niej liczy się tylko jej zdanie i kropka. Niech Magda wróci do Pawła. Wtedy serial chciałoby się oglądać.
Agaa !! 2012-05-22 15:18:48
Ładna parę tworzycie z PAwłem
dominika73 2012-05-23 20:32:02
Joasia jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!
ewelinka11 2012-05-29 14:09:06
mam nadzieję że wszystko poroczy się dobrze
ewelinka11 2012-05-29 14:09:51
joanna jest super i paweł
majcia-gajcia 2012-06-16 11:35:28
asia to bardzo fajna postać. byłoby lepiej gdyby pogodziła się z pawłem. coś tak dla odmiany,bo zauważyłam, że ostatnio prawie wszystkie pary w tym serjalu się rozwodzą albo się kłócą.jan m się odczepić od asi i pawła, ponieważ jest hory psyhicznie w tym serialu. niech anna mucha nie wraca do serialu bo inaczej przestanę go oglądać. macie tu wiele wspaniałych aktorów i w miare dobry pomysł na serjal, ale nie które rzeczy (powyżej wymienione) należalo by poprawić.
*Joanna* 2012-06-19 16:56:42
Ona jest cudowna. Zawsze taka wesoła, uśmiechnięta no i zabójczo piękna. Twoje podejście do życia i chęć zmierzenia się z problemami - extra, Jesteś super, tylko szkoda że nie będziesz z nami do końca :(
Magda21212 2012-07-08 12:07:56
Jaka głupia, rozwiedzie się z Pawłem.
nikki 2012-07-10 13:34:43
Asia jest naprawdę super,cieszyłam sie kiedy wyszła za mąż za Pawła,oni naprawde do siebie pasują.Tylko szkoda że znów dała sie wykorzystać swojemu eks...ona wciąż mu ufa,to nie może być tak!!! BUZIAKI DLA AGNIESZKI WIĘDŁOCHY:)
sss1230 2012-09-01 12:44:24
nie wiem po co Joasia i Paweł się rozwodzą
sss1230 2012-09-01 13:34:13
Joasia i Paweł muszą być razem!!!!!!
Maja :) 2012-09-02 13:03:30
Jest suuper, brakowało takiej gwiazdy od dawna w M jak miłość :)
Pati123291123291 2012-09-04 15:20:56
asia jesteś taka fajna ale szkoda mi pawła i szkoda że będziecie mieć rozwód twoja fanka
fanka111222 2012-09-04 15:28:45
szkoda że będziecie mieć rozwód byliście szczęśliwym małżeństwem twoja fanka serialu ,,M jak Miłośc"
qiubba 2012-09-09 19:19:44
Mam wielką nadzieję, że kiedyś wróci do serialu i na nowo zwiąże się z Pawłem.
przepychacz 2012-09-23 12:54:58
nieznosze jej bo sie puszcza na prawo i lewo dotego to idiotka i materialistka .
Reila 2012-10-03 19:00:19
Jedna z najciekawszych postaci w tym serialu. Lubie złe charaktery, a ona taki trochę ma, ale również potrafi być urocza. Jest silna, stanowcza i wie czego chce. Bardzo zaciekawił mnie wątek jak pokłóciła się z Pawłem, miałam nadzieję, że serial pokaże coś z prawdziwego życia, że nawet najbardziej kochające się pary mają czasem kryzys, lecz zawiodłam się, bo wątek poleciał w kosmos,,,, i pokazali nam jakieś sience fction prosto z telenoweli.
schutze89 2012-10-16 18:20:19
Od początku jej nie lubiłam, dobrze że odeszła z serialu :)
madzia33 2012-10-23 18:02:47
Zdradziła Pawła wprowadziła Pawła w długi problemy z Aśki mamą pamiętacie tą Laurą
npnz 2012-10-27 16:25:30
Aśka jest ładna a wogule co wy z ta Madzią nie powinna być z pawłem A asiam jest super i paweł ma z nią być i nie ma innej opcji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mjakmiłośc1 2012-11-05 19:30:29
Szkoda! Byłaby idealną żonką dla pawła!
jagoda100 2012-11-11 14:47:19
Ja tam nie żąłuję, że Aśka odchodzi z serialu. Nie lubię jej. Dla mnie nie była specjalną postacią, taka sobie, może nie brzydka, ale zdradziła Pawła. Uważąm, że nie ma skrupułów i jest zimna. Paweł powinien być z Madzią, bo to wartościowa dziewczyna, świetnie go rozumie, dogadują się, razem się śmieją. Mam nadzieję, że Magda wroci do Pawła i będzie jak dawniej(:
*Joanna* 2012-12-23 07:16:55
jagoda100: To ty nie masz skropułów i jesteś zimna !!! Jak można lubić bardziej Magdę od Joasi ?! Nie rozumiem tego! Ja od kąd Asia odeszła nie oglądam M jak miłość, bo to była postać dzięki której M jak miłość coś dla mnie znaczyło, a teraz? Teraz ta Magda panoszy się po domu Joasi, udaje przyjaciółke Pawła a tak na prawdę nie wie czego chce i wykorzystuje go !!!
wikunia307 2012-12-26 18:13:21
Asia ma super włosy! Zauważyliście? Chce rzeby częściej występowała w M jak miłość!!!!!!:-)
Lukasz1992 2012-12-29 21:30:11
AGNIESZKA WIĘDŁOCHA - seeeeeeeeeexy ;)
artemika02 2013-02-05 20:58:31
ladna jest
qiubba 2013-05-11 21:49:31
Kurde. Troche czasu minęło, jak Joasi nie ma w MjM. Jak spoglądam na kolejne laski Pawełka Zduńskiego (Izka, Magda cały czas się kręci za nim), to coraz bardziej tęsknię za Asią. Ona była fajna, fantastyczna, najpiękniejsza i nie była zazdrosna o poprzednie kobiety Pawła. Ok - postąpiła podle, zdradzając Pawła, ale i tak myślę, że ona była najlepszą kobietą dla niego.
jagoda100 2013-07-15 13:26:40
Bzduuuuuuuura! Aśka była podła i była zazdrosna o Madzię. Sama spotykała się z Janem i to było ok? Dobrze , że się rozwiedli(:.
motyl555 2013-12-28 16:19:31
Bardzo ją lubię :D
jagoda100 2014-01-06 12:24:36
Nie cierpię jej. Dobrze, że zniknęła z serialu.
Dodaj komentarz:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, zarejestruj się.
Zobacz również
  • Fotostory: Paweł szykuje się do ślubu!

    Zapraszamy na 865. odcinek "M jak Miłość", w którym Paweł oficjalnie ogłosi: - W sobotę się żenię! ...
  • Ciekawostki: Czy "M jak Miłość" zburzy jej świat?

    Agnieszka Więdłocha lubi aktorstwo… Ale nie towarzyszącą mu popularność. Jak więc radzi sobie po doł ...
  • Fotostory: Oświadczyny Pawła!!

    Paweł zaprasza Joannę na romantyczną kolację - i szykuje swoje popisowe danie: spaghetti. Zamiast o ...
  • Ciekawostki: Nie chce być celebrytką...

    Joanna jest pełna energii i wewnętrznej radości. Ale jednocześnie skromna i… trochę nieśmiała. Na to ...
  • Newsy: Wyznanie Joanny…

    Stara miłość nie rdzewieje. Paweł - po burzliwym związku z Madzią - wie o tym najlepiej. I niepokoi ...
Bitwa

Kasia kontra Klara

Kasia
Klara
Liczba głosów: 43813
Zobacz wszystkie bitwy »
Ankieta

Najbardziej dramatyczna scena minionego sezonu, to:

  • Choroba Ani
  • Paraliż Tomka
  • Rozwód Pawła i Joanny
  • Kłopoty Andrzeja z mafią
  • Próba odebrania Mostowiakom domu przez Jankę
  • NA DOBRE I NA ZŁE Zapraszamy na powtórki!
  • NA DOBRE I NA ZŁE Zemdlał z wrażenia
  • BARWY SZCZĘŚCIA Barwy szczęścia bezkonkurencyjne!
  • BARWY SZCZĘŚCIA Zapraszamy na powtórki
  • NA DOBRE I NA ZŁE Na ściankę nie ma czasu!
  • BARWY SZCZĘŚCIA WIDEO: Pierwszy zwiastun 9. sezonu!
więcej >> x
 
NA DOBRE I NA ZŁE Zapraszamy na powtórki!